NEW NAILS

Kolla in mina nya fina naglar! Jag trodde aldrig att jag skulle bära färg på mina naglar men ack så fel jag hade. Jag älskar dem!
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snyggt

Svar: Tack! :)
Ida Persson

#2 - - Anna:

Vad fina :D
Skulle vilja testa ha såna fina men vet ej om jag vågar då jag är förskollärare och vet inte riktigt om jag får/kan ha de :) men super fint!! Kram

Svar: Tack så mycket! :) Jag har väldigt sköra naglar normalt sätt, och det är så kul att alltid ha fina naglar. Perfekt att ha under semestern om inte annat. Kram!
Ida Persson

#3 - - Josefine Malmqvist:

Åh vad snygga!

Svar: Tack så mycket, 😃
Ida Persson

#4 - - Felicia:

Så snyggt :)

Svar: Tackar! :)
Ida Persson

#5 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

snygga

Svar: Tack vad snäll du är! :)
Ida Persson

Upp