Monday

God kväll! Måndag och ny vecka. Inatt kom vi hem vid två efter att ha sett fem filmer hos John. Allt från dålig skräckfilm till en asbra actionfilm! Imorse tog vi sovmorgon till elva och tog en lång frukost framför TVn. Sedan har vi bokstavligt talat röjt hela dagen. Förrådet i källaren fick en rejäl omgång och vi har äntligen gjort oss av med kartonger och diverse prylar som helt enkelt inte används. Jag har även en stoor hög med kläder, smink, sängkläder etc som jag ska försöka hitta någon loppis till.
 
När vi väl var igång så rensade vi uppe i vår "skrubb" och tog ner säsongskläder och så röjde jag bland våra pärmar, räkningar och viktiga brev så allt är i ordning och reda nu. Imorgon tänkte jag fortsätta röja och städa i ordning i mina sminklådor. Framförallt där jag har övriga produkter samt papperslådorna. Har velat rensa suuperlänge men man känner ingen pepp eller tar sig tid till det när man prioriterar så mycket annat före. Sååå skönt att ta tag i dessa tråkiga saker innan jobbet drar igång igen.
 
Annars har jag även hunnit med ett grymt armpass på gymmet och myser nu framför TVn med Marabou Japp (den godaste maraboun ever) samt jordgubbar. Imorgon väntar en lugn dag med lite röj och så lite träning på det!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp