Måndag

Heeey guys! Måndag och jag är ledig! Perfekt att smygstarta efter semestern med helgjobb. Lagomt med timmar ;) Idag har annars varit en lugn dag. Känner mig inte riktigt pigg i kroppen men lyckades ta mig en timmes powerwalk at least. Vi ska dock inte prata om mina skavsår jag fick.. haha ;p
 
Veckan blir i övrigt ganska lugn hoppas jag, min kropp och rygg är inte 100% idag. Jobb tisdag till lördag iallafall, och på onsdagkväll möter jag upp Elin för träning, spa och en massa skitsnack. Låter inte alldeles för tokigt va :) Annars kommer brorsan och sover hos oss några dagar i slutet av veckan och så får vi se vad som hittas på i helgen. Antingen grillfest annars så jag är sugen på en dejt på tu man hand med Jeppe. Känns så konstigt att ha umgåtts nonstop i en månad och sedan återgå till jobb där vi inte hinner spendera så många timmar tillsammans. Ångest.
 
Jaja, det återstår att se. Det är ju bara måndag än så länge! Puss på er och ha en fantastisk vecka!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp