I'm Back

Hola! I'm back. Hälften av er har säkert inte läst mitt tidigare inlägg, för mig känns det som att jag skrev det för en vecka sedan när det egentligen, i realtid bara var igår. Haha! Jag har haft två fantastiska dagar i Stockholm men det känns så skönt att vara på hemmaplan igen.
 
Veckan framöver blir lugn, jobb imorgon, ledig torsdag, jobb fredag och egentligen en ledig helg. För mig ser det dock ut som att jag byter lördag med en kollega för att nästa vecka kunna fira brorsan. Är jag på hemmaplan i helgen för jobb så tänkte jag och Sandra köra en pre-london och planera in vad vi ska göra när vi väl är där, och såklart lite catchup. Som jag saknar henne!♥♥
 
Nuuu tänkte jag dejta kudden. Huvudet är lite trött efter två proppfyllda dagar och känner för en lång natts, skönhetssömn innan jobb imorgon. Dessutom har jag börjat få känningar i halsen. Ingefära, help me! Jaja, god natt på er guys!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp