Första Augusti

Tolv dagar kvar av semestern. 1 Augusti på hemmaplan. Hej på er! Långa stunder mellan gångerna men ack så jag njuter. Imorse kl 7 ringde larmet för tvätt. Har även hunnit inviga mina nya löpardojor samt att jag och jeppe middagsdejtat och välkomnat hem John. Proppmätt kan jag säga! Haha
 
Semestern hittils har spenderats över allt annars än hemma och har spenderat kanske 30h i vår egen lägenhet sedan jag gick på semester. I och med det kan jag meddela att jag som är perfektionist och har kontrollbehov har NOLL koll. Rätt skönt faktiskt! Jag lever i en resväska och har imorse hunnit tvätta all tvätt från Piteå samt fjällen så imorgon packar jag om och drar vidare hemåt föräldrarna igen för kvalitetstid med min bror och så massa tennis, badminton och kubb med grannars.
 
Kommer troligtvis bli lite dött de sista semesterdagarna också men har iallafall förberett bildbomb från Piteå samt ska försöka hinna skrapa ihop ett inlägg om fjällenresan. Visst låter det bra? Bjussar på dagens outfit dagen till ära. Puss!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp