Fantastisk helg!

 Hola guuys! Världens mysigaste helg har passerat. I torsdags var jag ledig, mötte upp Elin vid ett och körde ett träningspass på 1,5h. Senare strosade vi omkring på stan och shoppade en hel del nytt och fint! Lite underkläder, ett par jeans samt några fina toppar och en kavaj.
 
I fredags jobbade jag till halv fem, for hem och bytte om, piffade mig lite extra innan jag och Jeppe tog bussen in till stan för trerätters. Trots att vi bor ihop och hänger varje dag så är det alltid något extra att få klä upp sig fint, boka bord och bara få ha kvalitetstid med varandra. ♥ Vid tio var vi hemma och så såg vi en film innan vi gick och la oss.
 
Igår lördag tog vi en lång sovmorgon innan jagt blev upphämtad av mina föräldrar och så for vi hem till Selet. Hann med ett löppass med pappsen innan det var dags att duscha, sminka sig och så invänta kvällens gäster. Fördrink, grillat, efterrätt och en massa skratt. Kvällen avslutades vid tre.
 
Idag är en klassisk söndag. Hängde hos mor och far till efter middagen och sedan vi kom hem har vi hoppat i pyjamasen och myst i soffan. Till veckan är jag ledig tisdag och onsdag men lär bli fullt upp då jesper fyller år på torsdag. Så två tårtor, bullar, kakor och chokladbollar skall göras. Även lite städning och plantering av blommor skall bli.
 
Nuuu ska jag fortsätta mysa med min man! Puss på er!
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp