1 September

1a september och jag tar emot hösten med öppna armar trots att jag inte känner mig helt återställd från förra vinterperioden. Men jag är en höstmänniska och längtar alltid till hösten. Så enkelt är det! Känns inte helt tokigt då familjen suttit och kollat på utlandsresor till våren om vi lyckas få ihop allas schema. ;)
 
Jag har haft en fantastisk helg! I fredags hade vi planerat in en heldag på iksu med träning och massage, men det var vi tvungen att avboka pga mitt knä. Istället åkte vi iväg mot lögdeälven för fiske, hallonplockning, fika hos bekanta ute i solen och så ännu mer fiske. Vi avslutade kvällen med film och jag låg däckad i soffan 21.30..
 
I lördags tog vi sovmorgon, i och med att jag bara är ledig var tredje helg så händer det typ aldrig att vi får vakna i lugn och ro samtidigt tillsammans. Det är fantastiskt när det väl händer, en utav de få saker som gör mig som lyckligast. Vi drog iväg ut till skogen för att se lite Trail innan vi senare köpte med oss oxfile och drog hem till mina päron för mat och kvällsmys på altanen. Söndagen passade jag på att jobba några timmar extra. Blir bra då lönen snart trillar in och vi har påbörjat (som jag tidigare nämnt) lite inköp av möbler och har sååå mycket vi vill förnya. Haha!
 
Senare i veckan får ni ni en liten sneek peak på en utav de nya grejerna vi köpt.. Sedan tror jag faktiskt att jag avvaktar med resterande som vi planerar få in löpande under hösten! :) Låter det spännande?
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp