Outstanding

Hejhopp! Äntligen kan jag andas ut.. Typ. Haha, gud vad jag tjatar men JAA, jag har inte gjort något annat än att stressa och det känns både i huvudet, mentalt och fysiskt och min hud mår inte heller så bra. Nu har jag förvisso en vecka kvar tills jag får andas ut på riktigt men hädanefter är det som "vanligt" igen. puuh.

MEN, vilken fantastisk vecka jag haft! I tisdags så var det heldagskurs med YSL och Lancome, i onsdags så var det kurs på Rituals som är sprillans nytt för oss och jag föll som en fura. Senast för 1h sedan klickade jag hem lite ritualsprodukter. Hehe.

Och i torsdags tog jag och Towa flyget till stockholm och så var vi på Estee lauders Renutriv kurs. O-u-t-s-t-a-n-d-i-n-g kurs. Än en gång med underbara Gustaf som sprider sådan energi och peppar  upp en till tusen. Vi sprang från kursen för att hinna med flyget och var hemma strax efter halvnio. Så nöjda och så peppade!

Idag jobbar jag till fyra innan jag sedan piffar till mig lite i personalrummet och så drar vi ut för personalfest. 3-rätters, rockmusik och de man spenderar mest tid med, ah alltså. Det kan ju inte bli annat än bra!

Ni får ha en riktigt härlig helg så hörs viiii! ;*
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp