Fullt upp!

Hola! Alltså jag har så fullt upp i mitt liv att jag nästan helt enkelt får prioritera bort bloggen ett tag. Nog för att det inte är så många kvar som läser, haha men ni få tappra krigare som varje dag klickar in på min lilla blogg. Jag har några tidsinställda inlägg färdiga till er men annars får det nog vara bra för ett tag.

Denna vecka jobbar jag 6/7 dagar. Nästa vecka har jag två lediga (not) dagar där jag ena dagen är på kurs 08-15 och den andra dagen drar iväg på kvällskurs. Nästa torsdag drar jag och Towa dessutom iväg till Stockholm på kurs över dagen och sedan jobbar jag helhelg. V. 43 har jag endast fyra arbetsdagar då jag bytt bort min lördag och sooom jag längtar. Då får jag dessutom ha två lediga helhelger i rad. Yay!

Annars då? Jamen konstigt nog så trivs jag med att ha det så fullt upp. Jag är bättre strukturerad och jag tar mig tiden till att träna som jag ska samt att vila när jag väl vilar. Kroppen går på högvarv och än så länge går det faktiskt rätt bra. Jag ser ljuset i tunneln och lyckan är väl mest att jag faktiskt älskar mitt jobb.

Puuh.. Alla mina roliga paket jag har beställt har jag hämtat ut och är supernöjd. Idag fick vi dessutom hemleverans på våra sängbord som min man hade skruvat ihop till att jag kom hem. Sååå nöjd!

Nu ska vi "bara" betsa vårt köksbord, beställa hem vinställ samt ljushållare i återvunnet vitageträ som vi spanat in. Sedan blir det piff med en massa ljus, doftpinnar, fräsh tvål och handkräm på toaletten innan lägenheten känns sådär lagomt lyxigt man vill ha det. OM man någonsin blir nöjd? Snart är det ju jul också... Heheheh! En diskmaskin skall även inhandlas nästa månad! *vuxet*

Nä men hörrni.. Nu har jag fått skriva av mig lite här.. Jag hoppas att ni får en grym fortsatt vecka! Puss och kraaam!
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp