A Perfect Day

Men god kväll! Har ni haft en bra dag? Jag har haft en faaantastisk ledig dag och jag känner mig så nöjd att det gör mig ingenting att jag har en tung vecka framför mig innan jag äntligen går in på min sista vecka innan ledighet.. (försöker med all min makt att blicka framåt.. hehe)

Såå... min dag då? Det bästa med att hjärtat jobbar natt är att han kommer hem strax efter sju och kryper ner under täcket och kramas innan han somnar och jag somnar om.. Jag får vakna i lugn och ro och sedan dra ut på ett träningspass. Dagens pass var väldigt tugnt men jag är så nöjd att jag tog mig ut.. Har haft en stressig vecka och har inte alls känt att jag velat träna utan istället bara umgås med jeppe. Skulle göra det alla gånger om men det kändes så skönt att få iväg ett intervallpass idag.

Kom hem strax innan elva och så vid tolv knackade pappsen på med tårta. Vi åt lunch, han fick massage och så lagom till tårtätandet kom jeppe ut ur duschen. Sedan har dagen flytit på.. Jag fick ryggmassage av mitt hjärta (så.fantastisk.jag.dör) innan jag senare tog en varm dusch och så var det  bara att slita på sig kläderna, blåsa håret, snabbsminka sig innan vi köpte med oss lite gotta och for på bio. Efter bio och en sen middag ligger jag nu i sängen själv och slötittar på en film. Mannen har dragit vidare ut i skogarna för att hjälpa en bekant och jag förbereder mig för ännu en jobbhelg...
 
Nu ska jag fortsätta se lite TV innan jag nattar för kvällen. Men god natt på er!
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp