20 år

Min helg har varit såå underbar.. I fredags kl 15 stämplade jag ut för helg då jag i lördags hade tagit ledigt.. Hemma så piffade jag till lägenheten det sista innan Jeppe samt mampap, chrille och jenny kom hem. Fika, xbox spelande (såklart när brorsan är hemma ;)), massor av mat och efterrätt innan vi slocknade i sängen strax innan elva..
 
I lördag (happy B-day!!) klev jag upp innan tio.. Städade upp, diskade från gårdagen och så fick vi besök av min svärmor vid lunch. Resterade dag var lugn och vi hann med en PN. In i duschen, på med smink och så efter fyra började de trilla in nära och kära innan vi vid halv åtta drog in till stan i samlad trupp för först middag och sedan nattklubb.. I söndags hade vi bjudit hem Lina, Marcus och lilltjejen så vi dukade upp med fika i mängder och sedan vart kvällen lugn.

Jag har haft en fantastisk helg och jag är så glad och tacksam över alla gratulationer, presenter, kärlek och glädje jag fått! Nu är jag 20 barre och rynkorna har redan börjat knacka på. Haha lol, nej. Men det känns riktigt gött. Jag fick fira med nästan alla mina närmsta och jag känner mig så lycklig att ha dessa att spendera mitt liv med. ♥ Tack för allt!
 
 
 
Kärlek | |
Upp