New In

Men visst ja! Jag ha ju glömt att visa er mina godingar jag ha köpt hem... En helt fab rosa yogamatta (haha så snygg, dör) en shaker, en hjälm till då jag åker rullskidor, ett par otroligt sköna och mjuka löparskor med gelsula för att kunna variera beroende på vilket underlag jag springer på.

En pulsklocka för att mäta puls, sträcka, tid och även för att få ett eget träningsprogram, och så två olika bar´s samt ett proteinpulver och ett pulver för det måltidsersättning. Jag har en otroligt dålig vana att bli sötsugen på kvällen och under mina lediga dagar att småäta och det är just DÄR jag kommer "byta" ut mina kakor och mitt godis till en shake istället. Absolut inte för att gå på någon diet eller så :) Vad tror ni... Kommer det här gå??
 
I torsdags rullade jag 13km på rullskidorna. Vingligt som fasen men ett jäkligt skönt pass. Ser otroligt mycket fram emot att kunna köra seriösa pass på skidorna! Annars? I helgen har jag fullt upp med jobb så träningen spar jag till veckan.

NU? Heja på Sverige på Eurovision!
 
 
Shopping | |
#1 - - Junitjej :

Härlig shopping!

Upp