25 maj

Nu har jag tre intensiva veckor framför mig innan jag går på semester.. 4 lediga av 21 dagar har jag framför mig och sedan får jag äntligen njuta av fyra veckors ledighet. Halleluja! Som att gå på sommarlov igen :) :) Men tiden kommer gå grymt fort och jag har en del "milstolpar" på vägen så förhoppningsvis känns det inte så tungt. Men det som väntar på något gott... ;)
 
Idag då? Jag har kickat igång veckan med två (!!) träningspass. Vaknade upp imorse och svor över att min hals kändes av, lite irriterad ungefär som om jag stått och gallskrikit en hel dag, haha.. Men trotsade detta och tog mig en PW på tjugominuter för att känna efter hur kroppen kändes och körde sedan lite styrka i 35 min. Rond två blev då hjärtat kom hem och jag lyckades få med honom på trappintervaller. Så uppvärming, trappintervaller x10 och så nedtrappning. Gryyyymt nöjd med dagens prestation och jag längtar till nästa träningspass. Woop!

Nu blir det att slötitta på TV innan jag drar mig mot sängen.. Imorgon väntas en liten sovmorgon och så jobb till stängning!
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp