Min hudvårdsrutin del 1

Kvällsrutin: Då jag har en foundation som är nästintill omöjlig att få bort så är denna serie fantastisk. Jag applicerar oljan på torrt ansikte, masserar in och löser upp min makeup. Sköljer av och sedan tar jag Creamy Soap och masserar in  innan jag sköljer bort och rengör ansiktet på djupet. Avslutar med deras sponge som avlägsnar all make up & smuts, och bästa av allt? Man blir fantastiskt mjuk.

Denna svamp är SÅÅÅ fantastisk och fungerar till all slags rengöring. Kosta på er denna (125kr) och ni kommer få ett renare ansikte. Sköljs av med varmvatten alt. rengöringscreme efter avändning. Häng upp och låt torka. Tvättas i tvättmaskin var eller varannan vecka och kan användas upp till 3 månader innan det är dags med en ny.



Morgonrutin: Då kroppen jobbar som mest med att rensa huden från slaggprodukter nattetid så är det även viktigt att rengöra ansiktet på morgonen. Då använder jag mig utav Bliss Fabulous foaming face wash. Fick hem en liten tester av denna och har blivit som besatt, nu har jag köpt en fullstor.

Det är en 2-1 rengöring som både rengör och exfolierar. Kan användas morgon samt kväll. Cirkus 250kr!
 
Skönhetstips! | |
Upp