Februaris Glossybox

Yey! Hud och hårvård i all ära men make up må ju faktiskt vara liiite roligare! Denna månaden var glossys love månad - såklart och boxen var i kärlekstema. Innehållet? En teaser på Body shops nyhet som kommer ut i slutet av mars.. Men även ett fantastiskt rouge, en ögonskugga, ett läppglans/balm och så testrar på no7´s age serie.

Jag som har varit med i branchen ett tag har faktiskt älskat no7´s produkter (om ni har hängt med på bloggen vet ni det) men detta är - hör och häpna - min allra första body shop produkt för kroppen. Deras BBcream har varit i mina ägor men dessa body butters, shower gel etc i de olika dofterna är.. Nä, ingenting som intresserar mig.  Kul dock att få testa och även denna blir finemang att ha med sig till utlandet. Yay! Så? 5/5
 
 
Glossybox | |
#1 - - Cajsa:

Jag var också såå nöjd med månadens box! Och ja, visst var rouget bra! Loves it.

Svar: Vad kul! :)
Ida Persson

Upp