KAOS DAG

Sista dagen i Stockholm gjord. Vilken resa! Både utvecklingsmässigt och (igår) kaosmässigt, haha! Har redan pratat så gott om vad denna kurs gett mig så jag tror jag hellre berättar om min dag igår. Håll i er!
I tisdagskväll låg jag oturligt nog och tänkte att "jäklar vad smidigt alla resor gått, utom förseningen förra resan såklart." Tji fick jag.

05.35 Går jag till bussen. Pigg, glad, färdigsminkad, peppad!
05.43 Bussen är tre minuter sen och jag har bara 10 minuter på mig att byta till flygbussen väl på vasaplan. Bussen kommer och jag pustar ut.. TILLS: Bussen stannar ca 200 m bort, busschauffören kliver ut och springer åt motsatt håll. Det är inte sant, tänkte jag.
05.46 Ser jag att busschauffören går med en gubbe med rullator och förstår att han har ramlat i diket och fått hjälp upp (Jeppe hade hjälpt han ca 20 min tidigare)
Paniken slår in och jag har fan inte tid att vänta, tar min väska och springer till cykeln. Toktrampar ner mot centrum. Denna resa brukar normalt sätt ta 18 min. 13 minuter senare var jag i centrum. *Stolt* Lyckan som uppstår när jag tror att min otur är över. Går och köper min bussflygbiljett och...
 
FLYGBUSSEN GÅR INTE!!!!! Aaaaaah, vad gör man??? Ringer halvgråtandes till Jeppe och efter att jag stått och väntat på att bussen kanske ändå skulle komma sprang jag och mötte upp honom som hade lämnat jobbet för att skjutsa mig. Tog mig till flygplatsen och kunde komma på flyget i tid. Pust...

Efter en väldigt bra dag med mycket inspiration, en fin goodiebag, tårta och kramar så satte jag mig ner vid en bänk för att läsa en bok och dricka en smoothie. Mitt upp i allting, utan att knappt röra mig så lossnar en bit av min lagning på min tand. Irriterad redan då skiter jag i det, åker till flygplatsen och ska in genom kontrollerna. Ni tror inte att jag blir utvald till en special undersökning? Hahahahaha.. AJA, jag tog mig hem, jag var drogfri och så kunde jag skratta åt det sekunden innan jag somnade.....

NU förjänar jag fasiken en riktig semester.. KRAM
 

Bjussar på en bild på vad jag fick i min goodiebag. ;)
Pudret är det absolut bästa jag någonsin testat och jag är såååå spänd på att få testa det på "heltid" ;)
 
Övrigt 2015 | |
Upp