29 Juli

Åååh, nu var det ett tag sen! Har haft helt bloggtorka och har knappt suttit en minut framför datorn men tiden har bara sprungit iväg. En vecka sedan sist.. ;) Så vad har jag hunnit med? En middagsdejt med Tiki i onsdags, något träningspass, mys med jeppson och så har brorsan hängt här. Vi har gått på bio och sett Ted och så hängt i en park och lyssnat på rockmusik.
 
Igår var jag och Jeppe på 30års kalas för världens bästa Lina och idag har jag tagit mig en sväng på stan och gjort av med lite pengar. Haha! Annars då? Kroppen mår sådär.. Är sååå trött i huvudet och så less i benen, sover om nätterna men vaknar tröttare än tröttast. Vädret? Fullmånen? Hoppas kroppen piggar till sig men hur som helst tänkte jag beta av två träningspass i helgen vad kroppen än säger..

Nu ska jag ta och sminka av mig och sedan dejta kudden. Imorgon har jag sovmorgon och sen jobbar jag stängning. God natt!
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp