Måndagkväll

Vet ni vad? Idag har jag faktiskt hunnit med att filma in min make up som kommer i två delar. En basvideo samt en video på läppar och ögon. Kul va?

Annars har haft en mysig ledig dag och fått mycket gjort! Tog en premiärtur på skidorna för iår med hjärtat och stakade 5km, och så har vi hunnit äta middag. Om en kvart går idrottsgalan på TVn så vi har gjort iordning morötter och gurka som kvällsnacks. Imorgon åker jag till tandläkaren och så jobbar jag sedan till stängning. Ni får ha en mysig fortsatt måndag och så hörs vi senare! ♥
 
 
Övrigt 2015 | |
#1 - - Anonym:

Hej! Vill jättegärna starta egen blogg men är så tråkigt att blogga om man har gratisdesignerna på blogg.se. Jag är så oteknisk så jag fattar inte hur man fixar andra teman och hur man designar en blogg. Har även svårt med storlekar på bilder och hur man ska kolla så att det stämmer överens med designen osv... Du har alltid så fin och stilren blogg så några bloggdesigntips på hur man fixar bloggen riktigt snygg med bilder och tema hade varit så sjuukt uppskattat! :)

Upp