Januaris Glossybox

Äntligen har min första glossybox kommit, som jag har längtat! Så vad tycker jag då av första intrycket? Sådär. Vid närmaste eftertanke? Jättebra! Boxens bästa produkter var Makeup Stores microshadow i en snygg gul skugga som både kan användas som skugga men även highlighter, samt Garlic Nail treatment som jag är galet sugen på att testa. Ett vårdande nagellack som både kan användas som kur, eller baslack. 

Därefter var det ett ansiktsvatten, shampo&balsam i reseförpackningar som åker med på utlandsresan och även ett eco-certifierat lipbalm för vintertorra läppar. 4/5 får boxen av mig!
 
 
Glossybox, Shopping | |
#1 - - :

Skulle vara kul att du i slutet utav månaden berättade om varje produkt om den va bra eller ej.

Svar: Absolut, det ska inte vara helt omöjligt att fixa! Tack för ideen! :)
Ida Persson

Upp