6 Januari

Två av veckans 6 jobbpass är gjorda. I och med mitt nya schema så har jag fått lite bättre tider. Tidigare mornar och längre pass, skönt! Har lyxen att sluta 17 hela veckan och det känns som att jag hinner med så otroligt mycket. Igår flyttpackade vi åt John som idag flyttade till stockholm, idag har marcus varit här en sväng och så har jag och hjärtat haft lite myskväll framför en bra film och lite gotta.. Imorgon bränner jag först av 2h brudmakeup på jobbet och sedan är det tvättkväll som gäller samt på torsdag är planerna ogjorda.. Ett träningspass hade varit gött att trycka in, känns som att det är på tiden. På fredag bjuder jag Sandra på middag och så ska vi planera våren lite grann och så väntar jag på svar angående lördagkväll..

2015 har startat otroligt bra och jag känner mig så lyckligt lottad med de människor jag har runt omkring mig och de möjligheter som har trillat in allt eftersom. ♥
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp