18 JANUARI

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev.. Men nu är jag på hemmaplan! Har haft en fantastiskt lugn och mysig vecka hemma hos mina föräldrar och blivit bortskämd med att inte behöva städa eller laga mat. (bästa ever)  Har även kickat igång träningen och hejjat på brorsan från tv-soffan. Trots denna härliga vecka så är det så otroligt skönt att vara hemma igen. Det har kliat i fingrarna att fixa och dona och jag längtar efter att få lägga mig i min egen säng och få krypa ihop i min mans varma famn. Finns det något bättre? 
 
Ikväll har vi hunnit göra bort veckohandlingen samt städa lägenheten.. Imorgon betar jag av ännu en ledig
dag med tvättid, träning och så bakning såklart! Ska även kika igenom min garderob och se vad som behövs inhandlas innan vår utlandsresa. En sarong och en hatt är jag sugen på att inhandla, samt Clarins aftersun har jag varit sugen på att testa i snart ett år.. Hört att den ska vara enastående. Haha, skönhetsnörd som jag är. Nä, dax att avsluta denna dag.. Vi hörs förhoppningsvis imorgon. Godnatt!♥
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp