New Life

Äntligen börjar livet gå i fas. Trots att det är lite stressigt på jobbet har jag fått en bra rytm på min fritid. Träning 3/4 dagar i veckan med framförallt kondition men även med styrka. Från och med idag kör jag och jeppe Squats-, pushup- & plankanchallenge.. Ska bli spännande att se om det blir något resultat. Vi tänkte även satsa på nyttigare mat samt dricka en nyttig frukt- och grönsakssmootie per dag.

Men påtal om resultat, jag är en sån som nästan aldrig har behövt bry mig om min kroppsvikt elle figur. Som jag skrev tidigare i höst så har jag de senaste månaderna kännt mig svullen i kroppen, gått upp några kilo och inte alls känt mig fin. Äntligen är jag tillbaka och mår bättre än någonsin. Bra energi och trivs med att se mig själv i spegeln igen. Träning som gett resultat. Haha! :)

Nu? Lite kvällsfika och sedan ett bad med min kära.
 
 
Tankar, Övrigt 2015 | |
Upp