Vecko catchup!

Tiden går fort när man har roligt.. Eller hur? Förra veckan hann jag med en hel del skoj.. I tisdags var vi på kvällskurs med Loreal Luxe. En mysig inspirationskväll med fokus på doft och doftens historia! I fredags åkte jag och Jeppe iväg på julbord med hans jobb och landade inte hemma förrän halv ett på natten.
 
Upp och hoppa (bakis utan alkohol pga trötthet) på lördagmorgon och skrapade ihop lite extra timmar på jobbet innan jag och my babe hade en helkväll hemma. Oxfile med potatisgratäng + tillbehör till middag. Till efterrätt blev det frukt och chokladfondue, och så godaste ever: uppvärmd Mjukpepparkaka med brieost och sedan klickar du på hjortronsylt. Julens bästa snacks! Vi myste resten av kvällen framför snövit och en skräckis.
 
Nuuuu har en ny vecka kickat igång och jag har redan hunnit bränna av 2,5h på gymmet och en hel del annat skoj.. Men det får jag återkomma med imorgon. Nu är det dags för sängen! Puss!
 
 
Övrigt 2015 | |
#1 - - Frida:

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Ida Persson

Upp