16 DECEMBER

Härlig vecka! I måndags stämplade jag ut kl 18 från jobbet med helgskänsla. Två dagar ledighet framför mig! Tänkte ta mig ett kort konditionspass för att komma iväg på gymmet men det slutade i 1,5h´s träning. Såå skönt när kroppen bara jobbar av sig själv.
 
Igår hade jag och jeppe sovmorgon tillsammans, klev upp och åt frukost tillsammans och medan han for på jobbet så drog jag iväg till gymmet för ett armpass. Lite spridda tankar och kroppen kändes inte riktigt med men jag knåpade ihop 1h innan jag snabbt for hem, röjde undan lite och tog sedan bussen ner på stan för lite shopping och en middagsdejt och catchup med Emelie! Ett glas vin och en köttbit mitt i veckan var inte helt tokigt.. ;)
 
Kom hem och kände mig fylld med energi så jag passade på att tvätta och städa. Idag är jag inte lika energisk tyvärr.. Tänkte köra dubbla pass idag men jag skippade simningen.  Istället har jag bara suttit i soffan och frusit hela eftermiddagen. Jag hoppas innerligt att det inte är någon sjukdom på g för det har jag inte tid med. Hehe! Ska alldeles strax slänga ihop något till middag och sedan checkar jag av ett CXWORX- och ett bodybalance pass. Sedan tänkte jag ta ett lååångt bad med hårinpackning och bra musik innan jag går och lägger mig. Bästa avslappningen någonsin :)
 
Hoppas ni får en fin onsdagskväll!
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp