Weekend

Men goddag.. Denna gång har jag ingen ursäkt! Tiden spenderas helt enkelt inte på att sitta vid datorn ;) Har som sagt jobbat snart 13/16 dagar och har ihelgen långledigt 4/5 dagar. Känns som ett grymt schema att få gå all in och sedan en slapp vecka. Passar mig som handen i handsken! Vad som dock har blivit lidande är min träning, förra veckan fick jag ihop ett fjuttigt träningspass.. Men det är bättre än inget! Och i veckan ska jag åtminstone hinna med tre hade jag tänkt, och förhoppningsvis en heldag på Iksu-spa för att köra kroppen ur sig.

Annars då? I fredags slutade jag tre, tog en löptur hem från jobbet, duschade, lagade mat och sedan vid åtta kom sandra förbi med en vinflaska. Satt uppe och bara myspratade till ett innan hon tog bussen hem och jag gick raka vägen in till sovrumet och somnade. Haha!

I lördags for jag till Cecilia på frukost och för att locka hennes hår innan jag spenderade några timmar på jobbet.. Mötte upp Sandra på båten för middag innan vi sedan for vidare hem till henne för chokladdoppade jordgubbar och  en vinflarra till innan vi senare drog ut för lite dans på Allstar.

I söndags sov jag till ett (!!) och missade det fantastiska vädret, såg en film som var fyra timmar lång, åt pizza, kramades med jeppe och egentligen inget annat vettigt än att ligga och bara slöa i soffan. Så himla skönt!
 
 
    
 
Övrigt 2015 | |
Upp