Update

Onsdag! Känns som att det hänt hur mycket som helst sedan sist.. Jag har hunnit med lite shopping av välbehövda kläder, vill ni se? Ja? Nej?? jobbat en hel del, tränat och så hunnit falla med rullskidorna så jag nu haltar runt med ett skadat knä. Nu försöker jag bara ta mig igenom jobbtimmarna så gott det går och så får jag vila någon vecka från träningen för att läka. Typiskt, äntligen när jag fått upp ett bra flås och kontinutet med träningen. Har i övrigt kvar två långa dagar samt en kortis innan vi drar på kräftskiva och sedan tar låååång sovmorgon och slappdag på söndag.
 
Annars då? Jag och Jeppe har slagit våra kloka huvuden ihop och nu klias det i våra fingrar efter lite uppfräshning av möbler/design i lägenheten och att kanske kunna slutföra hela lägenheten innan vi till våren vill ha in nytt och fräsht. Ska bli spännande och se men än så länge håller vi hårt i våra ideér och ser var allt slutar..

Nu kryper jag ner i soffan med en daimglass och inväntar Idol. Inte helt tokigt att vara soffliggandes, synd på vädret bara!
 
4frfv
Övrigt 2015 | |
#1 - - Http://carroat.blogg.se:

Fin du är :)

Upp