Sensai Shidenkai Rescension

I maj! Eller var det april? Fick jag hem dessa och var så spänd för att testa dessa och så, bättre sent än aldrig tänkte jag komma med en liten rescension.

Shidenkai Volumising Shampoo 305kr - Första intrycket? Precis som alla andra säger. Som tuggummi i håret! Andra och tredje? Såå mycket bättre och allt eftersom känner jag hur håret blir renare, fylligare och ger mer volym.  De få gånger jag tvättat mitt hår med annat shampo så återgår det till första gången med tuggummikänsla, dock inte lika mycket. Summasummarum: Har du råd att lägga en extra slant så får du ut det i längden med detta shampo. Jag ÄLSKAR Det.

Shidenkai Volumising Conditioner 305kr - Som ett riktigt bra balsam ska fungera, jobbar ut alla tovor och lämnar håret mjukt och doftar gott. Absolut 9/10 men för den slant man betalar så är detta vad man förväntar sig!

Intensive Hair Mask 595kr - OK. Denna mask, is the shit. Jag önskar att det var en mil till botten. En känsla av ren lyx i en burk. En otroligt dryg mask som räcker länge, har nästan bytt ut mitt balsam mot denna... Haha, eller åtminstone varannan gång. Håret har aldrig varit så mjukt, så lättarbetat eller så välvårdat. 10/10 och denna är ett måste att testa! Helt underbar!!

 
Rescensioner | |
Upp