Dagsform

Efter en vecka av träningsvila så var det så skönt att vara igång igen. I lördags kunde jag börja gå på riktigt med mitt knä och sedan dess har jag fortfarande varit stel i såren. Idag kliade det så förbaskat mycket i fingrarna, då jag egentligen hade bestämt att hoppa träningen ikväll pga tvättid. Men rastlösheten tog över och jag drog ut på sommarens bästa löppass!
 
Kroppen kändes till 110% rätt. Äntligen efter en halv sommar med träning så är kroppen med på vad tankarna vill. Äntligen börjat pulsen slå rätt och andningen funka bra trots astman. Och jag är så förbannat nöjd! Nu tänker jag försöka öka träningstimmarna och minska den lilla alkoholmängden till 0 och andra kaloribomber i speciellt vätska, börja smått och så kanske man kan utöka.. Förutom min kärlek till mat som ofta sätter stopp.. Hehe.

Nä! Dags för min skönhetssömn. Två jobbdagar kvar innan jag stämplar ut för långledigt. Perfekt!
 
 
Övrigt 2015 | |
Upp