Vem är jag?

1. Bland det bästa jag vet är ekonomi. Att lägga budgetar, ha olika mål, spara pengar och såklart, slösa pengar.

2. Jag cyklar i princip var jag än ska, jag hatar att åka buss då jag i stort sätt får  panik.  (även om det börjar släppa) Taxi är inte ett alternativ.
 
3. Sist jag räknade (ca 10mån sen) ägde jag 12 mascaror och 7 foundations.

4. Jag tål inte kläder med ull i
 
5. Jag har levt på 1000kr/mån i 1,5 år. (då inräknad 30dagar med mat, nöjen, shopping och sparande) Nu? I wish.
 
6. Det första jag köpte till lägenheten var en lampfot för över 300kr (en lampfot to die for)

7. Dricker bara rött vin. (med fåtal undantag)

8. Tandställningen är min värsta ovän. Nog för att jag inte lika ofta får sår i munnen som tidigare men ack så mycket självförtroende jag tappat. Att le är det värsta jag vet och det motstrider hela "mig". Det värsta är nog att jag skulle egentligen haft mindre än en månad kvar men icke sa nicke. Jag vet inte hur länge jag kommer måsta dras med denna och kan i princip bara kyssa en summa pengar hejdå då jag har mina aningar på att jag kommer ha kvar den efter nyår..
 
9. Jag har väldigt mycket kunskap och åsikter men är otroligt dålig på att uttrycka mig, och på ett sätt som faktiskt bevisar hur mycket kunskap jag har.
 
10. Bästa serien? How I Met Your Mother, alla dagar i veckan.
 
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Anonym:

inte ska du behöva betala för tandställningen om dom satt in den innan du fyllt (betalningsdags) år. behövde inte jag göra och var 20 för dom satte in den då jag var 19. men vet ju inte vad dom sagt till dig men till mig sa dom att jag ej skulle behöva betala

Upp