Uppskattning

I måndags när jag fick hem min jeppe så hade jag gjort i ordning en finare middag och tänt ljus. Inte nog med det hade jag även "dukat" upp massagebänken för helkroppsmassage och så varit nere på stan och köpt en liten present till honom.

För mig är det viktigt att visa uppskattning till nära och kära i sin omgivning just för att det ger så otroligt mycket. Det behöver absolut inte vara en stor överraskning utan kan bara vara något litet, roligt, romantiskt eller helt enkelt något utanför vardagen.

Den senaste tiden har vi varit i princip på moln i och med flytten. Men trots det så är det lite stress som dyker upp i och med en ändrad ekonomi, möbler som ska inhandlas och såklart "osäkerheten" över framtiden då vi nu har en större summa att betala. I och med detta så har vi automatiskt fått mindre tid till att bara vara oss själva, att leva i nuet och det var precis det jag ville få tillbaka. ♥

 
Övrigt 2014 | |
Upp