Parfume

I början av tiden på Å var parfymavdelningen rena rama skräcken. Det fanns tusentals olika dofter och var man skulle börja lära sig var ett mysterium. Jag verkligen hatade parfymavdelningen. Jag smet så fort jag kunde där ifrån för att jag kände mig så obekväm och för att jag inte hade tillräckligt med kött på benen.
 
Såhär 1,5 år senare så är det tvärtom. Jag älskar verkligen parfymavdelningen och alla dess olika utseenden, dofter och personligheter.. Kärleken växer och kliar det i fingrarna att köpa mer och mer.. Tänk att få ha en doftgarderob hemma men vackra flaskor och välja doft efter humör? Aaah! Jag har tre nya favoriter från höstens nyheter som bara måste införskaffas och så några andra klassiker. Vilken är eran favoritparfym? Min kommer ut i oktober..... ;)
 
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Linn:

Versace bright crystal är min favvo!!

Svar: Den är såå härlig! Älskar den också ;*
Ida Persson

Upp