Min helg

Vilken fantastisk helg jag haft! I fredags efter jobbet tog jag och Sandra bussen till mig, käkade lite pizza och drack lite vin. Råkade spilla på min tygsoffa som tillhör lägenheten och fick smått panik men vanish gjorde susen och fläcken syns nu inte! Yay! Vi drog iallafall ut på krogen och dansade oss svettiga innan vi drog hem strax efter tolv. Nöjd och glad.. ;)

Upp för jobb i lördags och efter jobbet drog jag en PN innan jag mötte upp Towa för inflyttningsfest hos Lojsan! Smaskade på en massa gott hon hade dukat upp och träffade nya människor! När resterande folk drog vidare ut så tog jag cykeln och trampade hem för att inte slösa bort söndagen på att ligga bakis. Skönt!

Tog en rejäl sovmorgon igår söndag och hann precis röja undan lite innan hjärtat kom hem, vi drog en mysig brunch på stan innan vi shoppade lite kläder åt honom. Väl hemma så rensade vi ur garderoben lite grann "spara, flytt, slänga" och så avrundade vi med en mysig middag och lite snacks framför en film.

Idag är jag ledig och ska strax ner på stan för lite ärenden, sedan kommer jag sminka en kollega till 60-tal och så har jag förberett en överraskning till mitt hjärta.. Vad det är får ni förhoppningsvis se imorgon..♥♥
 
      
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp