A day off

Hallå du lediga söndag! Efter att ha jobbat tisdag-lördag så var det riktigt skönt med en ledig dag idag.. Tog en skön sovmorgon imorse med jeppe, minns inte sist vi fick vakna utvilade med varandra hemma i lägenheten? Mysig morgon med andra ord.. Annars hade vi planerat en liten promenad och att fara på en loppis, men det slutade med att vi somnade i sängen till några avsnitt HIMYM och så missade vi hela loppisen, haha!

Ikväll har vi iallafall ätit räkmackor till middag och så städat, diskat, tvättat både tvätt och penslar. I veckan jobbar jag mån-fredag och när jag slutar på fredag är det dags att påriktigt packa ihop i lägenheten för på lördag hade jag tänkt mig att flytta ut och flytta hem för några dagar innan inflytt.. Sååå, jag vet inte hur mycket bloggning ni kan förvänta er nu de kommande dagarna/veckorna så ni får väl ha lite tålamod..

Ni får ha det så bra och så hörs vi!♥
 
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Susanna Maria J:

Så skönt :) Hoppas din vecka startar bra imorgon :) kram!

Upp