Update

Sådärja! Nu har vi landat på riktigt. 7 dagar sedan flytt och äntligen kan jag/vi pusta ut efter skruvning, städning och så en massa fixande och donande. Maten den senaste veckan har varit fullkomligt kass och pengarna har i princip bara runnit iväg på både inredning, onödig mat och diverse skit. Men, man flyttar förhoppningsvis inte så ofta så det är det väl värt det i slutändan! :) Känns skönt att få återgå sakta men säkert till rutinerna.
Hur känns det annars då? FANTASTISKT. Jag är äntligen sambo med min livspartner sedan 6 år tillbaka. Förstår ni hur vi längtat efter detta? Även energin (trots tröttheten) är tillbaka, nu längtar jag bara efter lite egentid hemma i läggan och så ännu lite mer tid över till lite sminkningar. Just nu är det en hel del jobb som gäller men det kommer lugna ner sig sedan när vi fått klart allting i lägenheten.. Och så väntar jag spänt på besked om hur jobbfronten ser ut inför nästa år.. Jobb eller inte? aah.. Jag vill bara veta nu!

Fun fact; Enda från dag1, alltså dagen vi sökte på lägenheten i juni så har lägenheten känts "så rätt", jag missade tyvärr visningen av lägenheten så jesper och john fick bedöma och ta några kort som då jag fått se.. Att sedan åka i hissen för första gången förra veckan, fyra våningar upp och sedan leta efter en dörr utan namnlapp och se att det är dörr 19, som vi ska bo på. Då brast det. Det är fasiken meningen att vi ska bo här. (För er som inte förstår så är 19, vår dag (19/12-2008)) Vad är oddsen? Jag är så otroligt glad och tacksam och jag stormtrivs hemma. Nog för att jag älskar mitt jobb, men jag kan inte låta bli att längta hem varenda dag. Jag är äntligen hemma och jag har landat påriktigt nu.

Nä, nu är det läggdags och ladda upp inför jobb imorgon innan Sandra kommer hit för lite mat och mys. Godnatt ♥♥
 
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp