12/10

I fredags bjöd jag över Sandra, vi åt god mat och drack lite vin. Mysigt att bara få sitta och prata och ha en lugn kväll med en nära vän. Igår lördag jobbade jag några timmar innan jag senare for hem till Jeppe och John, Emelie och Natalie kom förbi senare på kvällen så vi slötittade lite på en film och så gjorde lite framtidsplaner... ;)
 
Idag har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten.. Imorgon har jag även lyxigheten att vara ledig och tänkte ge min själv en lång sovmorgon och en mysig frukost innan jag ska bege mig ner i tvättstugan. Har så otroligt mycket tvätt efter flytten och ska bli så skönt att få bort det.. Håller tummarna på att jag har orken och energin till kanske en liten prommis och se om man hittar något spännande här på området.. :)
 
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Ida Forssell:

Så fint ni verkar ha det! var bor ni nu? :D

Svar: Taaack! Trivs så otroligt bra :) Vi bor i en trea på umedalen!
Ida Persson

Upp