Julgalan 2014

I lördags efter jobbet fick jag skjuts hem med Emma för att snabbpiffa henne, åkte sedan vidare hem till Lojsan för piff med towa och sedan gick vi vidare mot julgalan.. Julbord, vin och godis i mängder. Artister som Molly Sanden, Martin Stenmark och Brolle m.f. fick underhålla oss innan vi skakade loss på dansgolvet till bl.a. Spicegirls. haha! Fantastisk kväll med jobbet och mina underbara kollegor. ♥♥ Jag rockade kvällen i ett pärlhalsband från MadeBySurvivors och mitt favoritplagg i garderoben. 10/10 alltså :) Vad tycker ni?
 
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Elin:

söt!

Svar: Tack! :)
Ida Persson

#2 - - Elin:

Helvetet vad snygg du är! Denna look var verkligen 10/10! Är verkligen helt kär i din byxdress (eller är den tvådelad?) så var har du köpt den? Bara mååååste ha en likadan haha

Svar: Byxdress! http://www.tobi.com/product/53524-tobi-to-kill-for-jumpsuit?color_id=73139 Fanns dock inte kvar i svart längre.. Har XS Sitter fasen som om den vore sydd efter mig! Taaack sötnos! :*
Ida Persson

Upp