Helgen som var..

Helgen har varit mysig.. I fredags efter jobbet mötte jag upp Emelie för en middagsdejt på allstar. God mat och god dryck.. Skratt och massor av snack i vanlig ordning! Är så glad att jag haft med mig min tiki genom mitt liv, i vått och torrt, til´ death do us part. Ungefär som ett gift par är vi (=♥ hahah, i lördags så jobbade jag några timmar och sedan tog jag det bara lugnt.. Spontandrog iväg på en fest men for lika fort därifrån, for hem och slötittade på TV med John innan han for vidare.

Igår var det skidpremiär för Simon så dagen spenderades i soffan och TVn med pirriga nerver och så avslutade vi helgen med en film. Idag är jag ledig och har spenderat dagen med att städa, baka och nu återstår bara middagen. Hungrig som en varg och klockan har nu slagit fyra. Dags att ta tag i maten! Hörs!
 
  
 
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - linn:

ha en superbra måndag! :*

Upp