Träning och Solarium

Ännu en produktiv dag, har fått en massa plugg gjort och så fått sätta igång ideerna till vad som komma skall. Har även städat lägenheten, tagit mig ett träningspass på 50 minuter och solat solarium med Louise! Galet skönt med lite värme (och färg) men ack vad jag saknar GC. Att bara få ligga och glassa i solen och värmen med min älskade, spela pingis eller unna sig en massage. Åååååh!♥

Jag har egentligen varit emot att sola solarium eller åtminstone aldrig känt mig i behov av att göra det, vilket resulterade att jag idag testade på det för första gången. Greps av lite klaustrofobi i början men tillslut kunde även jag slappna av och tiden gick alldeles för fort. Nu tänker jag bara hålla min bränna kvar till studenten och sen får kroppen vila från solarium forever. Typ ^^

 
Övrigt 2014 | |
Upp