Hej träningsvärk!

Hej träningsvärk! Jag har saknat dig men åh vad du är jobbig...

Idag var det första gången (anteckna) jag någonsin har försovit mig. Vaknade 08.07 och var på skolan 08.24. Good work! Annars har dagen flytit på, fyra timmar i skolan och en make up lektion innan jag drog mig hemåt för att vila lite. 16.00 startade mitt pass på Å, och GAAAD vilken kväll! Det har varit otroligt mycket folk (jämfört med kvällar) och var nästan hopplöst trots att vi var två personer på avdelningen fram till 18.30. Galet roligt med alla som vill ha hjälp men ibland önskar man att man kunde vara på flera ställen samtidigt.. Så en huvudvärk senare ligger jag i sängen och är helt slut.

Imorgon har vi kvällsöppet till 21.00 och hoppas på samma tryck då, så.. Ses vi!?
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Alice:

Fan vad du är duktig på eyeliner...

Upp