My weekend

 Sommarens bästa helg/vecka hitills har nu passerat. Efter ett skakigt avslut på jobbet i måndags skyndade jag mig vidare till jeppes famn för trygghet innan vi for ett gäng och spelade laserdoom, avrundade kvällen med sen middag och mys.
I torsdags rullade jag, jeppe och john upp till motorveckan och drog en pubrunda med pizza medan vi kollade på de få fina bilarna som körde runt. Sov i skuffen alla tre och sedan tidigt på fredag rullade vi hem för att senare fara ut med båt på havet och kvällsbad till midnatt.
I lördags jobbade jag lite och blev sen upphämtad för grillparty, sommarens lätt roligaste kväll och det blev verkligen lyckat. God mat, fin miljö och så människorna. 10/10 och såå fick jag hämtning strax innan två då jag skulle kriga mig igenom jobb på söndagen..

Nu ligger jag här en ledig måndag, 2 fantastiska skapelser har kommit till förra veckan och jag längtar tills jag får bebismysa, annars ska vi hämta hem sängen imorgon och så i helgen är det min första lediga helg på 12 veckor. Allt från planer till att åka på Yran i Ö-sund till att ha kräftskiva vid havet. Kanske bara blir att jag och hjärtat lånar huset av mami och papi då dom är på semester.. Vi ser väl, men fan vad jag ska njuta!

 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Anonym:

åh dem där skorna!! när köpte du dem? verkar vara slutsålda nästan överallt..

Svar: Beställde dem från H&M i maj.. Hoppas du hittar dom du anonyma läckerbit (= haha
Ida Persson

Upp