Intensiva veckor

Magad, så mycket som hänt de senaste veckorna.. Känner mig helt slutkörd men samtidigt fylld med energi. Idag fick jag ett roligt samtal på morgonkvisten, något som gör mig nervös, rädd och lite osäker. Men när väl allting är bestämt så tror jag att jag kommer må bättre än någonsin. Nu får man det lite klart om sig om hur framtiden ser ut, jag kommer defenitivt inte stå utan jobb men var jag hamnar är en annan sak. Det får jag deala med senare..

Annars har jag glassat i den underbara värmen med en bra bok, kollat möbler med min fina. En soffa skall beställas i veckan och så har vi gått runt och visualiserat om fina möbler vi ska köpa till, tagit oss en glass i solen, fyndat ett par dojor på rea och sedan drog vi med oss några grabbar ut till havet för bad och sedan pizza på det. Sommarlov på en dag skulle man kunna säga!
Två dagar till på jobbet innan vi förmodligen bilar upp till L-sele för motorveckan över torsdagnatt då jag är ledig fredag, och på lördag vankas det grillfest ute vid havet om jag lyckas fixa chaffis.. Har i princip jobbat och suttit hemma hela sommaren så känns skönt att få fara iväg och hitta på något roligt!

Shitpommes. Livet alltså! Denna bild får idag stå för livets galenskaper. Tusan vad jag önskar jag hade tid och ork för att sminka mer.. Efter flytten hoppas jag få mer energi till mina hobby´s så tills dess tror jag ni endast kommer få se gamla goda makeuper, dagsmakeuper och en hel del tjatande om våran flytt! haha
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp