Tankar..

Ännu en vecka har gått, är det bara jag som tycker veckorna bokstavligt talat springer fram? 10 dagar kvar till julafton. Min fina familj och jag ska fira jul här hemma hos oss, så otroligt mysigt och åh, som jag längtar!♥ Men innan dess har jag nio arbetspass och 1 ledig dag att bocka av.
 
Som ni fick lite nys om i tidigare inlägg så kommer jag 1 Januari få börja jobba 75% och det känns fantastiskt bra. Jag fick i oktober veta att jag skulle gå ner i tid och bara jobba 25% under några månader och tyngden som sköljdes över mig när jag insåg att jag inte skulle kunna betala min del av hyran&mat. MEN det löste sig tillslut och nu är jag så peppad att jobba!

Jag är i övrigt helt psykiskt störd på att lägga undan mina jobbpengar på sparkontot så att jag själv inte känner att jag har pengar att umgås med mina vänner eller unna mig något. (jaa, det händer ibland ändå, men ni förstår nog) Och det är något jag under 2015 ska försöka jobba på. Jag och babe hade tänkt att dra en weekend till sthlm, jag vill tatuera mig, familjen ska åka på VM i falun och så smids planer med en kär vän att dra utomlands. Jag har som tur är semesterdagar att ta ut så.. Varför inte?

Jag är iallafall superspänd över våren och det känns verkligen som att livet går i rätt riktning.. Dock har jag fortfarande kvar mitt mål om att plugga distans och läsa in några ämnen, missade helt att sista antagningsdagen var den 5e så jag kanske får avvakta till hösten. Haha, ångest. Flummigt inlägg men lite av vad som susar i mitt huvud en dag som denna.. Kram på er!

 
 
 
 
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp