My Weekend

Helgen har varit fantastisk.. Jag kan faktiskt inte minnas när vi senast fick spendera en helg tillsammans på tu man hand!♥ I fredags efter jobbet möttes vi upp för att äta kinamat och bara umgås, for hem strax efter nio och så slappade vi framför TVn i en halvtimme innan vi faktiskt gick och la oss.

I lördags tog vi en mysig sovmorgon och frukost tillsammans, satt harmonisk påväg till jobbet och så ringer min chef och frågar om något hänt.. (brukar aldrig vara sen) hahahaha, panik! Då har jag alltså skrivit upp förra helgens arbetstider på helgens.. Aja, det löste sig och jag fick jobba igen mina 45min jag var borta. ^^

I lördagskväll beställde vi pizza, såg en film och la oss i god tid för att vakna pigg vid nio igår. Igår röjde vi i lägenheten, storstädade och så började vi plocka undan lite möbler då vi imorgon kommer få vårt golv slipat. Vi for och veckohandlade, såg vi Innebandy VM och myste med avdentsljusen tända och en kopp glögg. NU är jag redo för en ny arbetsvecka med städad lägga och kärlek i kroppen. Tack för helgen hjärtat!♥
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp