My day off

Såådärja, nu är äntligen golvet slipat i vardagsrummet.. I söndagskväll ringde de och bokade tid till igår, så in med alla möber i vårt tredje rum/sminkrummet. Soffa, tv, högtalare, vitrinskåp, julgran, matbord etc. Puuh! Men jäklar vad golvet blev fint och snart kommer jeppe hem med hjälp så får vi flytta tillbaka allting och sedan är det dags för att skapa julkänsla på riktigt.. Alla klappar är inköpta och inslagna för min skull och det känns så otroligt skönt. Dessutom så är jag såå nöjd med årets julklappar så det kan ju knappast bli bättre :)

Vi firar golvet med god mat och så sticker jag iväg en snabbis till Johanna för att göra jul och nyårsnaglar, wiie så jag längtar! Det är jag helt klart värd mitt i julhandelns stress och min lediga dag som gått åt att tvätta och piffa... ;) Nu; Dags att börja med mat!


 
Övrigt 2014 | |
Upp