7/12

God kväll! Söndagkväll och imorgon börjar en ny vecka. Jag har varit så enormt sliten denna vecka och jag förstår verkligen inte vad det är som är tokigt med min kropp? Jag har klarat mig igenom alla höstens (och jeppes 2) förkylningar så jag har bara väntat på att de ska bryta ut.. Men nä, så jäkla irriterande.

Helgen har annars varit relativt lugn. I fredags drog jag till John och hade lite förfest innan gänget for ut och jag for hem och sov, i lördags var jag så otroligt sliten så jag avbokade kvällens planer och ringde hit mamma, så vi såg lite film och drack lite glögg. Idag har vi varit och hälsat på morfar på sjukhuset och så sprungit en sväng på stan. Nu har äntligen hjärtat kommit hem från fjälls och till helgen får vi äntligen ha en helhelg tillsammans!♥
 
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp