Stockholm nästa!

Jag kan ju inte göra annat än att älska mitt jobb.. Imorgon tar jag flyget 07.00 med Towa och landar i Stockholm efter åtta... Det är en två dagars kurs från 8.30-17.00 och sedan fri kväll, och på fredag blir det en kortis från 08.30-15.00 innanvi tar flyget hem.

Sex parfymmärken kommer vi kriga oss igenom och så en massa övningar och försäljningsteknik. Så galet roligt! Så idag ska jag försöka packa på något smart sätt, vad behöver man med sig över en dag och får man ta allt i handbagaget??? gah. Panik. haha! Ska iallafall försöka ta lite bilder med mobilen så jag kan bjuda på lite uppdatering på fredagkväll.
 
I måndagskväll hade vi även Sensai kurs, mycket givande men hade önskat lite mer info då jag känner att jag ungefär har noll koll på produkterna och igår var vi på nyhetskväll för bliss och BM. Riktigt mysigt och vi har en spännande höst framför oss i skönhetsvärlden.. ;) När jag hittar inspiration så tänkte jag visa lite nytt och spännande som kommer :)
 
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp