Inga ursäkter

Sommarschemat har passerat och nu går jag in i en lugnare period med några ynka få jobbtimmar i tre veckor. Skönt? Ja, med tanke på att jag trodde jag skulle vara ledig framtill september vilket gjorde mig galen. Så, med en liten dagssysselsättning så är det också dags att kicka igång något annat...

Träningen. Det är en skam hur dålig jag är på att röra mig med tanke på hur mycket onyttigheter jag får i mig. Maten har tack och lov hållit sig normal och inte blivit allt för mycket onyttigt/snabbmat i sommar. Puuh. Det är småätandet som är boven. I och med det måste jag erkänna att jag åtminstone inte gått ner i vikt.. haha, har dock lyckan än att tappa det kilo jag går upp inom någon dag men ändå så känner jag hur kroppen förändras. Man är ju sin värsta fiende.

Så från och med idag ska jag komma igång med träningen igen. Spela roll vad det är för aktiviteter, så länge jag rör mig minst tre dagar i veckan. Nu har jag inga ursäkter att dra, jag har all tid i världen.
 
 
Övrigt 2014 | |
Upp