20augusti

Hola! Har hunnit andas ut och jobbat två dagar sedan sist.. Väskan är uppackad och alla bilder samlade från helgen.. (vilket återkommer i ett annat inlägg) För tillfället sitter jag i soffan brevid vid babe med ett stort glas varm choklad med marshmallows och ser på paradise hotel, såklart!
 
Annars då? Veckan börjar lida mot sitt slut och jag räknar dagarna till flytt och gör i princip allt för att hålla huvudet upptagen så tiden går fort. Det kliar i mina fingrar efter att göra sminkningar igen och vara kreativ men jag känner mig så instängd i den här lägenheten och blir mest bara stressad av att ens sminka mig till jobbet så det får tyvärr vänta. Men då vår lägenhet är vit rakt igenom med stora ytor kan jag bara tänka mig hur bra fotoväggar jag kommer få! Pirrigt!♥

Till veckan blir det kurs måndag- och tisdagkväll och så på torsdag flyger jag och en kollega ner till sthlm (hello again!) för två dagars kurs med hotell och mys. Ytterst trevligt! Skulle ni förresten vilja se min shopping från sthlm? :)
 
 
Övrigt 2014 | |
#1 - - Sandriiis:

Jaaa vi vill se shoppingen!!😃😃😃💕✨

Upp