HÖSTLOV

En lärorik, utmattande men rolig vecka kommer detta vara.. Intensivkursen är otroligt intensiv men ack så bra. Skulle gjort det tusen gånger om! Imorgon rullar jag direkt från körkortskursen till Åhlens och åh vad det känns skönt.. Att få koppla av lite i hjärnan och bara fungera som vanligt och sedan få sova i sin egen säng känns ju underbart.. ;)
 
För att hålla bloggen lite levande tänkte jag visa lite inköp jag gjort den senaste tiden.. Men tankar om något "nytt" snurrar i mitt huvud. Att kunna utveckla och göra något nyare, roligare.. Men vad tycker ni!? Finns det några tankar som rullar eller är ni lika inspirationslös som mig? ;) Kom gärna med förslag och ge mig lite inspiration och energi!♥
 
 
Övrigt 2013 | |
#1 - - elin wahlberg:

fin bild!

Svar: Tackar! :)
Ida Persson

Upp