Födelsedag

Mår ni bra? Jag har haft tre stycken toppendagar i rad nu. Min födelsedag i torsdags var helt underbar! Fina människor runt mig och goa gratulationer, god tårta som levererades av svärmor på morgonkvisten, underbara presenter och god middag ute med de närmsta.♥
 
Igår firade vi mig och Emelie med en mysig och spontan tjejkväll innan utgång. Ramlade in runt två inatt och var tokslut efter att ha klivit upp klockan 6 och en jobbig vecka... Sov till sena dagen idag och sedan har jag och baby rullat hem till mina föräldrar för att bli firad ännu en dag här hemma. Hemlängtan har varit stor då jag har så fullt upp och bara velat komma hem och låta tankarna snurra fritt..♥
 
I veckan är det höstlov, men lov!? Ne det kan jag glömma, intensivkurs för körkortet kommer gälla i veckan. Må-fre 8-16 och sedan jobb 5/7 dagar.

Bjuder på tre bilder från en fantastik kväll :)
 
 
Övrigt 2013 | |
Upp